.:: Forum :.. Strona Główna .:: Forum :..
Osoby zamieszczające wypowiedzi na Forum rozpowszechniają swoje wypowiedzi na własną odpowiedzialność. Każdy wyrażający swoje opinie na Forum ponosi odpowiedzialność za wszelkie roszczenia osób trzecich z tytułu naruszenia praw tych osób.

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload
 Ogłoszenie 
WALCZYMY O WOJEWÓDZTWO RADOMSKIE       Regulamin Forum     Przydatne narzędzia i gadżety: Jak cytować artykuły z prasy? | Logotypy do cytowań

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Miało być o ul. Głównej
Autor Wiadomość
Szymek
[Usunięty]

Wysłany: Pon Sie 30, 2010 10:58 pm   

Ten plac Kotlarza to niewypał. W szczycie jeżdżą przez Malczewskiego. Druga możliwość to Wolność ,Rynek i Podwalna ewentualnie Tybla Podwalna. I taki efekt jednej spartaczonej sygnalizacji.
 
 
redoxygene 
Moderator


Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 2547
Skąd: Radom
Wysłany: Pon Sie 30, 2010 11:00 pm   

Sygnalizacja jest całkowicie normalna, tylko skrzyżowanie jest zrypane, bo powinno być normalne, a nie rondo. A którędy jeżdżą, to akurat ważne nie jest.
 
 
Szymek
[Usunięty]

Wysłany: Pon Sie 30, 2010 11:06 pm   

Rondo jest ok ale bez świateł. Po ostatniej przebudowie zwiększyli niebezpieczeństwo po przez zbliżenie pasów do ronda. Pozatym tam jest ogromny ruch a wiadukt raczej tam nie powstanie. Mozna też wprowadzić 2 cykle.
 
 
redoxygene 
Moderator


Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 2547
Skąd: Radom
Wysłany: Wto Sie 31, 2010 1:38 am   

Szymek napisał/a:
Rondo jest ok ale bez świateł.


Nie jest ok bez świateł, bo bez świateł dochodziło do wypadków i potrąceń. Nie jest ok w ogóle w takiej sytuacji.

Szymek napisał/a:

Po ostatniej przebudowie zwiększyli niebezpieczeństwo po przez zbliżenie pasów do ronda.


Oddalanie pasów wpływa na pogorszenie bezpieczeństwa, ich zbliżenie - przeciwnie.

Szymek napisał/a:

Pozatym tam jest ogromny ruch a wiadukt raczej tam nie powstanie.


Prędzej powstanie tu, niż gdziekolwiek indziej spoza obecnie planowanych.


Szymek napisał/a:
Mozna też wprowadzić 2 cykle.


Nie można.
 
 
Szymek
[Usunięty]

Wysłany: Wto Sie 31, 2010 11:10 am   

Wiadukt? To by było najlepsze rozwiązanie ale puki co mieszkańcy ulic Wolność, Tybla, Rynku i Podwalnej muszą znośic trase nieformalnego skrutu. Tak to jest jak sie spowalnia ruch na trasach tranzytowych. Ta dyskusja powinna chyba zostać przeniesiona do innego wątku.
 
 
KY 
Moderator

Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 1726
Skąd: Borki
Wysłany: Wto Sie 31, 2010 12:41 pm   

Cytat:
Wiadukt? To by było najlepsze rozwiązanie ale puki co mieszkańcy ulic Wolność, Tybla, Rynku i Podwalnej muszą znośic trase nieformalnego skrutu.

Hmm, ja osobiście nie widziałem by ktoś 'skrucał' sobie drogę przez Rynek, więc chyba histeryzujesz. Miasto to nie miejsce na autostrady i parominutowa kolejka przez skrzyżowaniem nikomu jeszcze nie zaszkodziła.
 
 
Szymek
[Usunięty]

Wysłany: Wto Sie 31, 2010 1:04 pm   

Tylko że przed włączeniem świateł stało sie pare sekund. Ale były wypadki. Ja bym zrobił 2 cykle i kompromis miedzy płynnym ruchem a bezpieczeństwem pieszych osiągniety.
 
 
KY 
Moderator

Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 1726
Skąd: Borki
Wysłany: Wto Sie 31, 2010 1:22 pm   

Szymek napisał/a:
Ja bym zrobił 2 cykle i kompromis miedzy płynnym ruchem a bezpieczeństwem pieszych osiągniety.

A je nie jestem wcale pewien, czy dwa cykle zamiast czterech cokolwiek by pomogły. Tam sporo pojazdów skręca w lewo, więc po zmianie korkowały by się lewe pasy, gdyż konieczne byłoby oczekiwanie na zielone światło przed sygnalizatorem zjazdowym. Mogło by się okazać, ze tak jest jeszcze gorzej.
 
 
black00day 

Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 273
Skąd: Radom
Wysłany: Wto Sie 31, 2010 2:31 pm   

KY napisał/a:
Hmm, ja osobiście nie widziałem by ktoś 'skrucał' sobie drogę przez Rynek, więc chyba histeryzujesz. Miasto to nie miejsce na autostrady i parominutowa kolejka przez skrzyżowaniem nikomu jeszcze nie zaszkodziła.


Ja sobie skracam drogę przez Rynek. Czasem na Narutowicza, Traugutta czy Lekarską szybciej dostanę się jeśli z Szarych Szeregów skręcę w lewo w Wernera, potem Wolności, Rynek i Podwalna. W korku stoję tylko przy skręcaniu w lewo i czasem na Podwalnej.
 
 
Szymek
[Usunięty]

Wysłany: Wto Sie 31, 2010 3:38 pm   

A wszystko przez jakieś światła. Tylko jedne. I mamy armagedon w mieście.
 
 
redoxygene 
Moderator


Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 2547
Skąd: Radom
Wysłany: Wto Sie 31, 2010 3:39 pm   

Przede wszystkim w głowie - mentalności...
 
 
black00day 

Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 273
Skąd: Radom
Wysłany: Wto Sie 31, 2010 10:45 pm   

carewicz napisał/a:
Przede wszystkim w głowie - mentalności...


Zgadzam się że w głowie - nawet jeśli miałbym jechać tyle samo czasu przyjemniej jest cały czas być w ruchu zamiast stać w korkach. Przy okazji zmniejszam emisję spalin. Jest też drugi sprawca: pieniądz. Czasem taniej jest jeździć samochodem, czasem autobusem. A rower niestety nie nadaje się na każdą pogodę. Ja używam każdego z tych środków lokomocji w zależności od czasu odległości i innych czynników. Ale jak tu już było powiedziane ta dyskusja nie odnosi się do wątku ;-)
 
 
KY 
Moderator

Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 1726
Skąd: Borki
Wysłany: Wto Sie 31, 2010 11:27 pm   

black00day napisał/a:
Przy okazji zmniejszam emisję spalin

To już niekoniecznie. Silnik na biegu jałowym spali 0,5-1 litra paliwa na godzinę, podczas jazdy dłuższą, choćby i szybsza trasą będzie to kilkukrotnie więcej.
 
 
redoxygene 
Moderator


Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 2547
Skąd: Radom
Wysłany: Śro Wrz 01, 2010 4:36 am   

Jakoś jak dla mnie wysoce wątpliwe jest, żeby jazda Wernera-Wolność-Rynek-Podwalna była jakkolwiek bardziej płynna od Mireckiego-Limanowskiego. I nie chodzi tu o zakorkowanie, ale o liczbę miejsc kolizyjnych. Na tym odcinku w obrębie Limanowskiego są 2 pary świateł, standardowo w więcej niż 3 cyklach się nie stoi. W przeciwieństwie do podanej trasy alternatywnej, gdzie konieczne jest zatrzymanie i odstanie swojego na lewoskręcie z Szarych Szeregów, potem na Wolność/Reja, Małej/Wałowej i zazwyczaj na Podwalnej, a do tego krążenie po samych tych uliczkach, co z zasady wymusza niższą prędkość. Podany przykład mniej-więcej brzmi tak, jakby ktoś stwierdzał, że zamiast Kościuszki-Narutowicza szybciej jest pojechać od dworca przez Planty-Sedlaka-Narutowicza.
 
 
ajt 


Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 30
Skąd: Radom
Wysłany: Śro Wrz 01, 2010 10:30 am   

Nie uwzględniłeś jednej rzeczy: ostatnio jak przjeżdżałem przez rondo Sedlaka, na Mireckiego czekałem pięć cykli świateł, zanim na rondo wjechałem. Podaną wyżej trasą okrężną byłoby jednak znacznie szybciej, zresztą w czasie remontu ronda często tak jeżdziłem, wybierając również trasę Wolność->Reja (albo Wolność->Warzywna--Tybla->Reja)->Wałowa i zwykle szło dość gładko :)
_________________
"Smoka pokonać trudno, ale starać się trzeba."
www.radom.ws
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 10