.:: Forum :.. Strona Główna .:: Forum :..
Osoby zamieszczające wypowiedzi na Forum rozpowszechniają swoje wypowiedzi na własną odpowiedzialność. Każdy wyrażający swoje opinie na Forum ponosi odpowiedzialność za wszelkie roszczenia osób trzecich z tytułu naruszenia praw tych osób.

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload
 Ogłoszenie 
WALCZYMY O WOJEWÓDZTWO RADOMSKIE       Regulamin Forum     Przydatne narzędzia i gadżety: Jak cytować artykuły z prasy? | Logotypy do cytowań

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
DK 12 | Grzecznarowskiego i towarzysząca jej droga rowerowa
Autor Wiadomość
pitagor
Gość
Wysłany: Nie Paź 05, 2008 10:05 pm   DK 12 | Grzecznarowskiego i towarzysząca jej droga rowerowa

Jestem miło zaskoczony postępowaniem MZDiK. Po naszym piśmie z 6 lipca do Zespołu ds. Poprawy Bezpieczeństwa w Ruchu Drogowym
http://bractworowerowe.bl...arowskiego.html

zarządca drogi przy przebudowie ulicy Grzecznarowskiego uwzględnił wniosek budowy drogi rowerowej:
http://bip.mzdik.pl/index...&a=160&n_id=787









Ostatnio zmieniony przez pitagor Pon Paź 06, 2008 10:46 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
wieczor 
Junior Admin

Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 907
Skąd: Radom
Wysłany: Nie Paź 05, 2008 11:52 pm   

Szkoda tylko, że po północnej stronie jezdni nie uwzględniono przedłużenia drogi rowerowej do ul. Kwiatkowskiego...

Ale jak sobie tak pomyślę, że gdy zakończy się remont 1905-roku i Grzecznarowskiego to porządną drogą rowerową będzie można przejechać się od skrzyżowania ulic Koszarowa/Maratońska do skrzyżowania aleii Grzecznarowskiego/Jana Pawła II :) Wreszcie troche porządku w Radomiu :)
_________________
wieczór
A może samochód na gaz ziemny? CNG FORUM
Blog Bractwa Rowerowego
 
 
gregory_z_radomia
[Usunięty]

Wysłany: Pon Paź 06, 2008 6:43 pm   

wieczor napisał/a:
Szkoda tylko, że po północnej stronie jezdni nie uwzględniono przedłużenia drogi rowerowej do ul. Kwiatkowskiego...

Ale jak sobie tak pomyślę, że gdy zakończy się remont 1905-roku i Grzecznarowskiego to porządną drogą rowerową będzie można przejechać się od skrzyżowania ulic Koszarowa/Maratońska do skrzyżowania aleii Grzecznarowskiego/Jana Pawła II :) Wreszcie troche porządku w Radomiu :)


Skrzyżowanie Koszarowa/Maratońska ?? ; ). Chyba Kielecka/Maratońska
 
 
redoxygene
Gość
Wysłany: Pon Paź 06, 2008 7:14 pm   

gregory_z_radomia napisał/a:

Skrzyżowanie Koszarowa/Maratońska ?? ; ). Chyba Kielecka/Maratońska


Stamtad nie dojedziesz. Raczej z Bulwarowej/Maratonskiej
 
 
wieczor 
Junior Admin

Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 907
Skąd: Radom
Wysłany: Pon Paź 06, 2008 8:41 pm   

redoxygene napisał/a:
gregory_z_radomia napisał/a:

Skrzyżowanie Koszarowa/Maratońska ?? ; ). Chyba Kielecka/Maratońska


Stamtad nie dojedziesz. Raczej z Bulwarowej/Maratonskiej


Oczywiście, że mi sie pomyliło :) Przepraszam za ten paskudny błąd. Jakoś nigdy nie moge zapamiętać nazwy tej ulicy...
_________________
wieczór
A może samochód na gaz ziemny? CNG FORUM
Blog Bractwa Rowerowego
 
 
firebwoy 
Moderator
kierownik roweru


Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 804
Skąd: Radom, Łódź
Wysłany: Pon Paź 06, 2008 8:51 pm   

I tak wszyscy wiedzą gdzie się kończy droga 8)
Zaraz za stacją paliw :lol:
 
 
pitagor
Gość
Wysłany: Pon Paź 06, 2008 10:55 pm   

Mam drobne uwagi do projektu, mam nadzieję że MZDiK je uwzględni. Chodzi o niefortunne zakończenie drogi rowerowej przy parkingu Stokrotki. Wg moich obliczeń da się ją poprowadzić dalej aż do ronda Dmowskiego. Skrajnia pod daszkiem będzie zachowana. Wymagane minimum to 2 m szerokości, 0,2 m na skrajnie po lewej i prawej stronie drogi oraz 2,20 m nad ścieżką



 
 
wieczor 
Junior Admin

Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 907
Skąd: Radom
Wysłany: Pią Paź 10, 2008 10:44 pm   

Naniosłem już projekty tych dróg rowerowych na mapkę:
-droga rowerowa po południowej stronie aleii;
-droga rowerowa po północnej stronie aleii (przebieg jeszcze jest analizowany po wniesieniu wniosku przez Bractwo Rowerowe o przedłużenie tego fragmentu do Ronda im. Dmowskiego).
_________________
wieczór
A może samochód na gaz ziemny? CNG FORUM
Blog Bractwa Rowerowego
 
 
pitagor
Gość
Wysłany: Czw Paź 23, 2008 9:49 pm   

Dziś z Cinkiem zmierzyliśmy drugą stronę al. Grzecznarowskiego, okazuje się, że tam też jest możliwa korekta i uproszczenie przebiegu drogi rowerowej.



 
 
firebwoy 
Moderator
kierownik roweru


Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 804
Skąd: Radom, Łódź
Wysłany: Śro Gru 17, 2008 2:05 pm   

Zdjęcia z postępu prac można zobaczyć w tym wątku:
http://mtb.radom.com.pl/i...733.html#msg733
 
 
gregory_z_radomia
[Usunięty]

Wysłany: Czw Gru 18, 2008 6:59 pm   

firebwoy napisał/a:
Zdjęcia z postępu prac można zobaczyć w tym wątku:
http://mtb.radom.com.pl/i...733.html#msg733


Ciekawe rozwiązanie jeśli chodzi o wydzielenie z obecnego chodnika przyszłej drogi rowerowej. Takiego sposobu nie znałem ; )
 
 
teta 


Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 1218
Skąd: ul. S. Moniuszki
Wysłany: Pon Sty 05, 2009 9:08 pm   

Owoc przedsylwestrowego spaceru :)





























 
 
wieczor 
Junior Admin

Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 907
Skąd: Radom
Wysłany: Wto Sty 06, 2009 5:37 pm   

Mnie zastanawia jedna rzecz. Do tej pory chodnik miał szerokość 8 płyt, teraz zwęzili go do 5. Zatem jaki sens był w układaniu tych 8 płyt, skoro teraz wystarczy 5? Czy projektant założył przy poprzednim remoncie, że rowerzyści będą łamać przepisy i jeździć po tak szerokim chodniku? Bo nie widze innego powodu stosowania takiej szerokości...

A wracając do tematu to cieszą postępy na budowie. Również te konstrukcyjne, gdzie droga rowerowa oddzielona jest od chodnika krawężnikiem i dodatkowym pasem kostki. Mam nadzieję, ze jest też różnica w poziomach. Nie mogę się doczekać, kiedy dodam wreszcie notatkę w spisie dróg rowerowych "ukończono" :)
_________________
wieczór
A może samochód na gaz ziemny? CNG FORUM
Blog Bractwa Rowerowego
 
 
KY 
Moderator

Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 1726
Skąd: Borki
Wysłany: Wto Sty 06, 2009 7:40 pm   

wieczor napisał/a:
Mnie zastanawia jedna rzecz. Do tej pory chodnik miał szerokość 8 płyt, teraz zwęzili go do 5. Zatem jaki sens był w układaniu tych 8 płyt, skoro teraz wystarczy 5? Czy projektant założył przy poprzednim remoncie, że rowerzyści będą łamać przepisy i jeździć po tak szerokim chodniku? Bo nie widze innego powodu stosowania takiej szerokości...

Jest inna możliwość. Projektant obecnej przebudowy założył, że po ścieżce i tak będą chodzić piesi, wiec można zwęzić chodnik... :?
 
 
gregory_z_radomia
[Usunięty]

Wysłany: Wto Sty 06, 2009 10:52 pm   

A mi się wydaje że chodniki także zyskają nową nawierzchnię na całej długości modernizowanego odcinka, na jakże ostatnio modną szarą, sfrezowaną, betonową kostkę brukową.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 9