|
.:: Forum :.. Osoby zamieszczające wypowiedzi na Forum rozpowszechniają swoje wypowiedzi na własną odpowiedzialność. Każdy wyrażający swoje opinie na Forum ponosi odpowiedzialność za wszelkie roszczenia osób trzecich z tytułu naruszenia praw tych osób.
|
Zamknięty przez: rj Nie Sty 01, 2012 9:54 pm |
[REGULAMIN FORUM] |
Autor |
Wiadomość |
rj
Site Admin

Dołączył: 06 Sty 2008 Posty: 2113 Skąd: Radom(Ustronie)/Kraków
|
Wysłany: Śro Wrz 10, 2008 8:49 am [REGULAMIN FORUM]
|
|
|
1. [POSTANOWIENIA OGÓLNE]
1.1. Osoby zamieszczające wypowiedzi na Forum rozpowszechniają swoje wypowiedzi na własną odpowiedzialność. Każdy wyrażający swoje opinie na Forum ponosi odpowiedzialność za wszelkie roszczenia osób trzecich z tytułu naruszenia praw tych osób.
2. [TEMATYKA FORUM]
2.1. Piszemy trzymając się tematyki nakreslonej w temacie wątku. Jeśli brak na forum odpowiedniego tematu - zakładamy nowy. Unikamy dublowania tej samej tematyk iw dwu różnych watkach. Sprawdź, czy ktoś nie założył już wątku poświęconego danej tematyce. Jeśli masz wątpliwości - pytak moderatorów.
2.2. Jak tworzyć nazwę tematu? Unikamy pisania wielkimi literami. Jeśli wątek dotyczy konkretnej inwestycji posiadającej konkretną lokalizację wskazujemy ją w tytule separując nazwę obiektu od lokalizacji znaczkiem "|". Na przykład:
Muzeum im. Jacka Malczewskiego | Rynek 11
3. [NETYKIETA]
3.1. Funkcja edycji wypowiedzi służy jedynie do wprowadzania poprawek błędów czy uzupełnień postów. Nie może służyć do wykasowania wypowiedzi lub zmiany sensu wypowiedzi w trakcie dyskusji.
3.1. Nie obrażamy innych forumowiczów osobistymi wycieczkami słownymi.
4. [FOTKI/GRAFIKI]
4.1. Publikujemy wyłącznie fotki/grafiki do których posiadamy prawa autorskie lub zgodę autora na publikację. Informację o pochodzeniu zdjęcia/grafiki umieszczamy pod zdjęciem, wpisując ją czcionką pomniejszoną (oto przykłady). Niezastosowanie się do tego przepisu naraża usera na roszczenia osób trzecich z tytułu naruszenia praw autorskich. Niezależnie od tego będzie skutkować ostrzeżeniem, a w dalszej kolejności (w przypadku uporczywego niestosowania się do przepisu) usunięciem z forum.
4.2. Maksymalna szerokosc zamieszczanych fotek to 600px a wysokosc 450px.
Wieksze fotki będą usuwane przez moderatorów (z wpisaniem kolorem czerwonym informacji o usunięciu zdjęcia). Stosowanie tej zasady jest konieczne, ponieważ chcemy zapobiec "rozjeżdżaniu się" strony forum w poziomie. Wielkie fotografie mają tez duży czas ładowania a nie każdy ma łącze o wielkiej przepustowości.
4.3 W uzasadnonych przypadkach (konieczność wskazania szczegółów na fotografii, które niewidoczne są w przypadku obrazu o niższej rozdzielczości) dopuszcza się wklejanie fotek o wym. 800*600px. W razie wątpliwości co do zasadności stosowania wyższej rozdzielczości obrazu należy zwrócić się o poradę do moderatorów. W przypadku rozbieżności między moderatorami danego podforum kwestie sporne w zarysowanym obszarze rozstrzyga administrator forum.
5. [CYTATY]
5.1. Odpowiadając na wypowiedzi innych usuwajmy w obszarze cytatu elementy graficzne oraz partie tekstu, do których sie nie odnosimy. Stosowanie tej zasady pomoże nam utrzymać czytelność forum.
6. [MATERIALY Z PRASY, RADIA, TELEWIZJI I INNYCH ZRODEL ZEWNETRZNYCH]
6.1. Powołując się na materiał zewnętrzny (prasa, radio, telewizja, portale etc) postępujemy w następujący sposób
6.1.1. Newsy w całości poświęcone naszemu miastu wklejamy w całości, publikując kolejno: (a) logotyp, (b) pogrubiony i powiększony tytuł, (c) pogrubiony abstrakt, (d) zdjęcie - jeśli jest, (d) treśc pupblikacji, (e) odnośnik do źródła. Oto przykład poprawnego cytowania artykułu. Przygotowując post zawierający odwołanie do źródła zewnętrznego skorzystaj ze specjalnie przygotowanej w tym celu instrukcji.
6.1.2. Newsy gdzie tylko nie wielka ich część dotyczy Radomia, wklejamy, logo instytucji, tytuł wprowadzający do tematu, np " Porty lotnicze motorem rozwoju regionalnego" i część tekstu dotyczącego Radomia, oraz link lub nazwę instytucji w postaci linka prowadzącego do tego newsa
6.2. Posty nie spełniające zasad cytowania będą usuwane przez moderatorów.
7. [PODPISY]
7.1. Podpis pod postem jest tylko dodatkiem i nie może on zbyt mocno wpływać na wygląd ogólny Forum, badź utrudniać jego czytelności (nie może się wyróżniać ostrym kolorem). Podpis ten powinien mieć formę tekstu (ew. linku) i nie może przekraczać granicy 40 pikseli wysokości - 2 linijek tekstu rozmiaru standardowego. Zakazuje się umieszczania grafik w podpisach. |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|