.:: Forum :.. Strona Główna .:: Forum :..
Osoby zamieszczające wypowiedzi na Forum rozpowszechniają swoje wypowiedzi na własną odpowiedzialność. Każdy wyrażający swoje opinie na Forum ponosi odpowiedzialność za wszelkie roszczenia osób trzecich z tytułu naruszenia praw tych osób.

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload
 Ogłoszenie 
WALCZYMY O WOJEWÓDZTWO RADOMSKIE       Regulamin Forum     Przydatne narzędzia i gadżety: Jak cytować artykuły z prasy? | Logotypy do cytowań

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: rj
Nie Gru 30, 2012 10:17 pm
Wrzesień 2012
Autor Wiadomość
staropolanin 


Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 120
Skąd: okolice Radomia
Wysłany: Śro Wrz 12, 2012 8:31 pm   Wrzesień 2012



"Nie" dla modernizacji linii kolejowej 22

Trasa kolejowa nr 22 z Radomia do Tomaszowa Mazowieckiego nie doczeka się modernizacji w 2013 roku. Na pocieszenie ministerstwo planuje prowadzenie drobnych prac.

Członkowie stowarzyszenia Radomskie Inwestycje wysłali do Ministerstwa Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej interpelację w sprawie magistrali linii kolejowej nr 22. W piśmie pytali o to, jakie inwestycje remontowe i rewitalizacyjne zostaną na niej przeprowadzone w przyszłym roku. Stowarzyszenie zakładało, że jest to prawdopodobne, dzięki finansowym nadwyżkom ministerstwa. Jednak odpowiedź resortu nie pozostawia złudzeń - trasa kolejowa nr 22 w najbliższym czasie nie doczeka się modernizacji.


Oto treść odpowiedzi Polskich Linii Kolejowe S.A. na na interpelację złożoną przez Radomskie Inwestycje:

"Zarządca infrastruktury kolejowej – PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w 2013 r. nie przewiduje prac rewitalizacyjnych czy modernizacyjnych na linii kolejowej nr 22 Radom – Tomaszów Mazowiecki. W ramach prac utrzymaniowych w 2013 r. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zaplanowały na tej linii: mechaniczne oczyszczenie podsypki - 5,8 km toru (- km 8.000 ÷ 10.200 szlak Tomaszów Mazowiecki – Brzustów, - km 17.000 ÷ 20.600 szlak Brzustów – Dęba Opoczyńska ), mechaniczne podbicie toru (10 km w różnych lokalizacjach), pojedynczą wymianę podkładów drewnianych (1800 szt.), uzupełnienie tłucznia (1600 ton), ręczne wycinanie i usuwanie zbędnej roślinności (15 ha), naprawę główną 3 szt. rozjazdów kolejowych oraz wymianę części rozjazdowych na stacjach Drzewica, Wolanów, Przysucha i Radom Krychowice, naprawę główną przejazdów kolejowych ( km 61,189 przejazd kat. „D” w torze nr 1 i 2, - km 80,099 przejazd kat. „A” w torze nr 1 i 2)".

Wspomniane plany dotyczące prac mogą ulec zmianie - wszystko zależy bowiem od dostępności środków finansowych w przyszłym roku.

Źródłó: Co za dzień
 
 
staropolanin 


Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 120
Skąd: okolice Radomia
Wysłany: Śro Wrz 12, 2012 8:33 pm   



Remontu magistrali nie będzie

Spółka PKP Polskie Linie Kolejowe w 2013 r. nie przewiduj prac rewitalizacyjnych czy modernizacyjnych na linii kolejowej nr 22 Radom – Tomaszów Mazowiecki. Taką odpowiedź otrzymało stowarzyszenie Radomskie Inwestycje z Ministerstwa Infrastruktury, Budownictwa i Gospodarki Morskiej.

Stowarzyszenie Radomskie Inwestycje, przypomnijmy, zdecydowało się skierować do Ministra Transportu, Budowcniwa i Gospodarki Morskiej interpelację z pytaniem jakie inwestycje remontowe i rewitalizacyjne planowane są na magistrali kolejowej nr 22 Radom-Tomaszów.

W przyszłym roku PKP nie planuje przeprowadzenia prac remontowych ani modernizacyjnych. Jak poinformował stowarzyszenie rzecznik ministerstwa Mikołaj Karpński "w ramach prac utrzymaniowych w 2013 r. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zaplanowały na tej linii:
1. Mechaniczne oczyszczenie podsypki - 5,8 km toru: - km 8.000 ÷ 10.200 szlak Tomaszów Mazowiecki – Brzustów, - km 17.000 ÷ 20.600 szlak Brzustów – Dęba Opoczyńska
2. Mechaniczne podbicie toru – 10 km w różnych lokalizacjach.
3. Pojedyncza wymiana podkładów drewnianych – 1800 szt.
4. Uzupełnienie tłucznia – 1600 ton.
5. Ręczne wycinanie i usuwanie zbędnej roślinności – 15 ha.
6. Naprawę główną (wymianę) 3 szt. rozjazdów kolejowych. 7. Wymianę części rozjazdowych na stacjach Drzewica, Wolanów, Przysucha, Radom Krychowice.
8. Naprawę główną przejazdów kolejowych: - km 61,189 przejazd kat. „D” w torze nr 1 i 2, - km 80,099 przejazd kat. „A” w torze nr 1 i 2."

Powyższe plany mogą ulec zmianie w zależności od dostępnych środków finansowych w roku 2013.

Źródło: Radom24.pl
 
 
rj 
Site Admin


Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 2113
Skąd: Radom(Ustronie)/Kraków
Wysłany: Sob Wrz 15, 2012 7:43 pm   



Nie będzie rewitalizacji parku Obozisko?

W każdym razie nie za pieniądze z Ministerstwa Sprawiedliwości. Taką odpowiedź uzyskało Stowarzyszenie "Radomskie Inwestycje" na swoją interpelację z sierpnia br.

Przypomnijmy, że działacze stowarzyszenia proponowali, by przy okazji budowy gmachu sądu Ministerstwo dołożyło się do rewitalizacji parku, którego stan nijak nie licuje z powagą instytucji sądu i architektonicznym rozmachem realizowanej inwestycji. Prace te - biorąc pod uwagę koszt budowy sięgający 100mln zł - nie zwiększyły by zauważalnie budżetu inwestycji. Ministerstwo jednak, wyrażając zainteresowanie pomysłem, zdecydowanie odmawia, zasłaniając się problemami natury formalno-prawnej. "Wydaje się, że po prostu zabrakło dobrej woli u ludzi odpowiadających za inwestycje. Zawsze przecież łatwiej powiedzieć 'nie', niż poszukać formuły, w której Ministerstwo dofinansowałoby kwotą choćby kilkuset tysięcy rewitalizację parku" - powiedział nam Radomir Jasiński prezes Stowarzyszenia 'Radomskie Inwestycje'.

Źródło: Radom24.pl
_________________
Kolej na Radom !
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 11