.:: Forum :.. Strona Główna .:: Forum :..
Osoby zamieszczające wypowiedzi na Forum rozpowszechniają swoje wypowiedzi na własną odpowiedzialność. Każdy wyrażający swoje opinie na Forum ponosi odpowiedzialność za wszelkie roszczenia osób trzecich z tytułu naruszenia praw tych osób.

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload
 Ogłoszenie 
WALCZYMY O WOJEWÓDZTWO RADOMSKIE       Regulamin Forum     Przydatne narzędzia i gadżety: Jak cytować artykuły z prasy? | Logotypy do cytowań

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
MPK/ITS | Tabor
Autor Wiadomość
Wolfchen 
Pieszy kierowca ;)


Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 3782
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Maj 30, 2017 12:19 am   

wichajster napisał/a:
Znaczy jak? bo nie rozumiem. Lepiej wsiąść 19 szrotów dziesięcioletnich, z jedną bańką na liczniku w lizing i ładować w nie kasę non stop, nie będąc ich właścicielami. Do tego ostatnie sztuki wyjechały po roku.
Czy po 2-3 sztuki nowe co roku, lub dwa lata?
Ani jedno ani drugie. MZDiK powinno robić przetargi na brygady w strawnych pakietach na okres 10-ciu lat. W ten sposób do Radomia zawitałaby nowoczesność.
wichajster napisał/a:
Jest do zreorganizowania.
Za dużo kasy trzeba by było w to włożyć, a że to jest spółka miejska, to wzelkie reformy zabiją związki zawodowe.
wichajster napisał/a:
MPK samo w sobie powinno być w mniejszym lub większym stopniu.
Po co? MZDiK jest od komunikacji, lepiej wyjdzie płacić prywaciarzowi niewiele więcej za wozokilometr, nie martwiąc się wynikami miejskiej spółki.
wichajster napisał/a:
Jednak nie w takim wydaniu jak jest obecnie, z beznadziejnym zarządem i przerostem biurokracji.
To spółka samorządowa - więc inaczej sie nie da, zarząd będzie zawsze wybierany politycznie, a administracja rozbuchana do wielkich rozmiarów.

Ponadto przypominam, że nie tak znowu dużo czasu pozostało do utracenia statusu podmiotu wewnętrznego przez MPK. :faya
_________________
[M2] 7 9 22 24 25 111 117 118 127 158 185 318 385 N22 N24 N72
 
 
 
echorad 

Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 115
Skąd: Radom
Wysłany: Czw Cze 08, 2017 10:50 pm   

#922 dostał strategiczne malowanie. Podejrzewam, że #923 i #924 też za chwilę wyjadą z siłą w precyzji, bo reklamy, które woziły były mocno zdarte ;)
 
 
pixel 

Dołączył: 04 Mar 2013
Posty: 50
Skąd: Radom
Wysłany: Pon Cze 12, 2017 2:36 pm   

Jaki był sens wykładania nie małej sumy miejskich pieniędzy na nowe logo i hasło miasta, a przez to na nowe logotypy spółek miejskich oraz na malaturę autobusów radomskich operatorów, skoro rozpoczęła się dyskusja na temat zmiany hasła "Siła w precyzji" (a w związku z tym na pewno i zmiana barw)?
 
 
PiotrSekula 
Fahrplanmaster

Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 750
Skąd: Piętnastolecie
Wysłany: Pon Cze 12, 2017 8:09 pm   

Kwestie strategii marki miasta raczej nie należą do tej części forum, to raz, a dwa, chciałbym jakieś źródło.
_________________
W toku: nowa sieć komunikacji miejskiej - przedyskutuj już teraz! Mapa ogólna nowej sieci!
 
 
 
pixel 

Dołączył: 04 Mar 2013
Posty: 50
Skąd: Radom
Wysłany: Wto Cze 13, 2017 1:19 pm   

Obecnie obowiązująca malatura pojazdów KM (ta bezsprzecznie dotyczy taboru) jest pochodną wspomnianej strategii miasta, nad której sensem jej kontynuowania dyskutowano 6. czerwca w MCSzW "Elektrownia" podczas debaty "Miasta Idei". Wstępna konkluzja tej debaty to zmiana hasła na bardziej przystające do rzeczywistości, co wielce prawdopodobne będzie rzutowało na barwy miejskie, a przez to być może na malaturę taboru. W miastach, które posiadają flagi (same barwy), problemu takiego nie ma. W Radomiu na fladze jest herb, a barwy nadano ze strategii, która wiecznie trwać nie będzie. Stąd ten post. Proszę bardzo źródła: GW, podobne treści są na radom24.pl, był też materiał m.in. w TV Dami.
 
 
POpelina 

Dołączył: 11 Lip 2013
Posty: 58
Skąd: Radom
Wysłany: Wto Cze 13, 2017 3:56 pm   

ale macie problem z tymi bohomazami o wiele większym problemem jest to że w 2017 r 13 lat po wstąpieniu do UE radomianie nadal są wożeni starymi śmieciami 20 letnimi Neoplanami, które powinny mieć zakaz przewożenia pasażerów ze względów bezpieczeństwa, już o niebo lepsze są te 10 letnie używańce MANy
 
 
POpelina 

Dołączył: 11 Lip 2013
Posty: 58
Skąd: Radom
Wysłany: Pią Cze 16, 2017 4:10 pm   

MPK chyba testuje nowy autobus Autosan nr 347 jeździł w środę na linii 25 Wiadomo coś więcej o tym?
 
 
norek 


Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 792
Skąd: radom
Wysłany: Sob Cze 17, 2017 6:09 am   

Wczoraj też go widziałem go też na pętli na prędocinku,ale nie zauważyłem na jakiej lini.
 
 
PiotrSekula 
Fahrplanmaster

Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 750
Skąd: Piętnastolecie
Wysłany: Nie Cze 18, 2017 4:08 pm   

POpelina napisał/a:
ale macie problem z tymi bohomazami

Się lepiej ciesz, że mamy wreszcie schludne malowanie po kilku latach samowolki ze strony wszystkich Operatorów.
Niestety, rozmowy nt. nowej marki miasta nie cieszą w ogóle w momencie, kiedy na dobre rozkręciło się malowanie (109 wozów na 193 w mieście), a wprowadza się SIM wg tej samej idei. Gorzów Wielkopolski to przerabia - nowe malowanie bo "trzeba zatrzeć ślady po poprzedniej ekipie", choć tutaj wątpię, żeby posłanki były aż tak upolitycznione. Zostaje tylko mieć nadzieję, że nowa marka zachowa przynajmniej elementy kolorystyczne poprzedniej, lub że temat padnie całkowicie i będzie spokój. Jakoś inne miasta mają tą samą markę od podobnego okresu czasu i nic się nie mówi o zmianie.
POpelina napisał/a:
starymi śmieciami 20 letnimi Neoplanami, które powinny mieć zakaz przewożenia pasażerów ze względów bezpieczeństwa

"Wbrew pozorom" są na polskich drogach o wiele niebezpieczniejsze wozy niż nasze Neoplany. Krążą niepotwierdzone plotki o dalszych zakupach w przeciągu najbliższych kilku(nastu?) miesięcy, także Neoplany na całe Twoje szczęście do 2019 r. dożyć raczej nie powinny.

POpelina napisał/a:
MPK chyba testuje nowy autobus Autosan nr 347 jeździł w środę na linii 25 Wiadomo coś więcej o tym?
norek napisał/a:
Wczoraj też go widziałem go też na pętli na prędocinku,ale nie zauważyłem na jakiej lini.

Autosan M12LF na gaz ziemny. Ma ten sam silnik co Michasiowe SU12 CNG i miejskie SU18 CNG, ale głośny tak, że jak go w czwartek złapałem na 10-01 na Zubrzyckiego i planowałem jechać do końca, tak pod katedrą dałem sobie siana. W piątek obstawiał maraton 25-01.
_________________
W toku: nowa sieć komunikacji miejskiej - przedyskutuj już teraz! Mapa ogólna nowej sieci!
 
 
 
Wolfchen 
Pieszy kierowca ;)


Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 3782
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Cze 18, 2017 7:39 pm   

W ogóle te marki miast to jakiś poroniony pomysł. Rzeczy typu SIP czy SIM powinny być stałe, a nie pochodzić od jakiejś koncepcji opracowanej za kasę na zamówienie, żeby ktoś się poczuł taki nowoczesny... Miasta to nie towar. :roll:

Natomiast malatura pojazdów od barw flagi miejskiej lub herbu - te rzeczy się nie zmieniają tak często.
_________________
[M2] 7 9 22 24 25 111 117 118 127 158 185 318 385 N22 N24 N72
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 9